God Morgon!

3kommentarer

Vaknade av att klockan ringde, dags att stiga upp tyckte den men där var vi inte riktigt överens. Somna sent och tidiga morgnar är inte min melodi. Men..........efter att ha sovit förta natten i min nya fina lägehet så kan jag inte vara annat än väldigt väldigt nöjd. Så om ni ser någon som springer runt med ett ständigt leende på läpparna så är det säkert mig ni ser. Även att jag just nu befinner mig i ett flyttkaos så är jag grymt nöjd. Nu är det dags att kila vidare.
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag!
 
:-)

3 kommentarer

S

16 Dec 2014 14:08

Det låter ju som att ny bostaden är en lyckträff, så skönt! Gör skillnad om man trivs där man bor.

Underbara delfinbilder, nu längtar även jag som inte är någon riktig sommarperson efter lite värme och vatten...

Kram!

AnnaKK

18 Dec 2014 09:06

Härligt att du har kunnat flytta in i den nya! :-) Klart det återstår mycket jobb innan allt är uppackat och på plats igen. Men det kommer väl många lediga dagar framöver nu snart, eller ska du kasnke jobba hela julen...? :-)

Ljuvliga foton!!!

Ha det gott! :-)

Bosse Lidén

20 Dec 2014 15:49

Delfin är mitt favoritdjur. Härliga bilder. Då ska du fira jul på ett helt nytt ställe. Önskar dig lycka till med allt. Kram Bosse

Kommentera

Publiceras ej