Fullt ös!

3kommentarer

Jobb, flytt och sova är min vardag för tillfället och så lite mat på det. Datorn och alla mina foto från Australien är just nu prio 10, för när jag väl kommer så långt som att sätta mig vid datorn så ropar sängen att det är dags för vila. Det är så kul att pyssla i den nya lyan att klockan bara rusar iväg. Jag flyttar sakerna från den ena sidan till den andra bara för att rätt sak ska hamna på rätt plats. Jag får så mycket roliga idéer för mig när jag går här och grejar så om bara en bråkdel av allt blir verklighet så har jag att göra. Nu sneglar jag lite åt höger och ser att ett par bruna ögon stirrar på mig med undran om jag skulle kunna tänka mig att gå en kisserunda innan blåsan rinner över. Så då är det bara till att lyda. Tummen upp för det!
 
 
Gó fredag mina vänner!
 
:-)
 

3 kommentarer

S

20 Dec 2014 12:11

Härligt att du låter så inspirerad! :) Det kommer säkert bli jättefint. Så bra att du valde rätt lya!

Kram!

S

20 Dec 2014 12:11

Härligt att du låter så inspirerad! :) Det kommer säkert bli jättefint. Så bra att du valde rätt lya!

Kram!

Micke

20 Dec 2014 16:15

Viktigt att allt hamnar rätt vid inredning...det lustiga är ju dock att efter ett år så är det "rätta" nåt helt annat....här hos mig iallafall ;)

Lycka till med inredningen.

Ha de fint :)

Kommentera

Publiceras ej