Varför ska det vara roligt!

2kommentarer

När jag vaknade en morgon i förra veckan så hade jag ett stort leende på mina läppar och jag kände mig grymt nöjd med tillvaron. Men när jag öppnade mina ögon och såg att jag befann mig i min lägenhet och inte där som jag hade befunnit mig innan jag vaknade så blev jag grymt besviken. Jag hade drömt att mina fönster äntligen var färdigmålade, kittade och klara för att kunna möta en Ölandsvinter. Känslan som jag kände när jag vaknade har gjort det mycket enklare att ta tag i detta tråkiga bestyr. Snart så kan jag ligga där och njuta på riktigt.
 
 
 
 
:-)

2 kommentarer

Micke

13 Aug 2014 20:12

Visst är det mycket jobb med sådant där..usch :(
Men det är skönt när det är klart så att man stolt kan lägga sig på soffan och beundra sitt arbete.

Ha de fint nu. :)

Inger Maryissa

16 Aug 2014 16:47

Ja, ibland kan man bli besviken när man vaknar upp från vissa drömmar och till verkligheten
kram

Kommentera

Publiceras ej