Nu är det gjort!

2kommentarer

Så där ja, nu behöver jag inte skämmas längre, de första kantarellerna är plockade och uppätna. Jag lämnade Gozzi hos mina föräldrar idag då jag var på andra trevligheter som han inte kunde hänga med på. När jag sedan hämtade honom igen så tog vi en liten skogspromenad innan vi åkte vidare, den lilla avstickaren från vägen resulterade i en halv bajspåse (hahaha) med svamp. Så gott! Kvar i skogen står de bruna svamparna, bara de gula fick följa med hem till mig idag.
 
 
 
 
 
:-)

2 kommentarer

S

29 Aug 2014 22:35

Hört att det är mycket Karl Johan i år. :) Får se om vi kommer iväg till svampskogen någon dag, det är en bit att köra, strandskogen här i stan är inte så bra på det området.

Hoppas din helg blir fin!
Kram!

Spanaren

30 Aug 2014 08:50

Hur gick det med märkningen av dina bilder ..aja, baja kompis.
Fina bilder och helst den översta bilden. Vet inte vad det är för vitt som kommer in men det gör så att det ser ut som ljus ... underbar bild ... enkelt tilltalande *njuter* Ha en bra dag/ kram

Kommentera

Publiceras ej