Mitt i veckan!

2kommentarer

Onsdagar var väldigt bra dagar då man jobbade mån-fredag. Men nu så spelar veckodagarna ingen som helst roll för min del nu när jag har oregelbundna tider. Vi har tvättstugescheman på mitt jobb, sex veckor i taget lägger vi ut våra nätter vi ska jobba. De kommande sex veckorna som mitt schema gäller är grymt bra. Ett önskeschema som jag mer än gärna velat ha varje period. Men som med allt annat så är det någon annan som fått mindre bra schema för att jag skulle få mitt perfekta.
 
 
Ha en fortsatt bra onsdag!
 
:-)
 

2 kommentarer

Anne-christine

27 Aug 2014 22:11

Onsdagar är ju jättebraiga dagar men nu snart torsdag.
Ha en fin sådan.
Kramkram!

Spanaren

28 Aug 2014 10:57

Fin bild!
Minns när jag jobbade (innan jag blev sjuk) så fick jag aldrig till mitt schema helt bra. Jättekul att läsa att du fick till ett bra schema åtminstone en gång *ler*
Ha en bra dag/ kram

Kommentera

Publiceras ej