Fotbollspremiär!

1kommentarer

Båda lagen som jag kollade på förra veckan förlorade sina matcher. Hoppas inte det är jag som för otur med mig. I torsdag så var vi i Backaryd för att kolla in Fjärdsjömåla AIF som spelade sin första match för i år på bortaplan. Faif är klubben där vi alla i familjen varit aktiva i på ett eller annat sätt. Det som är väldigt kul är att de ska spela Div 5 boll i år. På torsdag är det dags igen och då ska jag hålla tummarna extra hårt för att se ifall det hjälper. Väldigt kul att vara tillbaka med kameran nu eftersom jag hade haft uppehåll med fotbollsfotograferingen på grund av min skada i axeln.
 
 
I Lördag så styrde vi mot Spjutsbygd för att se Trion spela sin första hemmamatch för året. Trion gick upp i Div 4 efter att ett lag tackade nej till sin plats i fyran. Det var mycket kämpande om bollen i lördagens spel när Hörviken var och gästade Trion. Hörviken åkte sedan hem med tre färska poäng i bagaget. Solen sken i alla fall och bitvis så var det väldigt skönt där vi stod.
 
 
 
:-)

1 kommentarer

S

14 Apr 2014 19:06

Fjärdsjömåla är ju bara ett helt underbart namn! Ja nu är fotbollssäsongen igång. Vi åker till Stockholm efter påsk och det är redan aviserat att på helgen är det St Erikscupen för de 7-åriga tvillingarna så jag gissar att det blir till att heja! Skönt att du kan fota igen.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej