Mycket tidigt eller väldigt sent

1kommentarer

Kvällens promenad resulterade i fundersamhet. Vilken månad är det? Har jag fel på mina ögon?  Men mina ögon såg rätt. Tre personer har satt upp sina adventljusstakar. Kan tyckas inte vara något konstigt med det, men det är ju BARA oktober. Jag vill inte se alla dessa tomtar och annat som har med julen att göra redan nu. Kan man inte lägga in om julfria zoner. Nu får vi gå samman och bojkotta alla som bryter mot allt som har med julen att göra innan första advent. Kan inget få vara som det var förr, då var tomtar och julgrejer i december, där det hör hemma.


Ännu en ros som log åt solen idag

Så var det natten igen
och då är det lika bra att säga
God Natt!
:-))

1 kommentarer

Emmie

21 Oct 2009 13:01

haha! va det folk som redan satt upp det? snacka om att vara ute i god tid. men jag håller med dig, det där hör hemma i december! kram kram

Kommentera

Publiceras ej